Sunday, January 23, 2011

bile HATI berBICARA

"status : Nurain Suhada Ismail da tak wujud okey?"

nape ain tulis status camtu?? nak taw ke? T_T
huhuhu, bile HATI berBICARA.. so,biar hati je la yang taw sume tu..
yang penting, jangan wat ain sekadar untuk kepentingan diri masing-masing okey..
semua da besar kan? da pandai menilai kan? fikir la sendiri..
bile susah cari ain, bile da senang?? ke mane?? 
erm, mungkin orang akan kata, biasalah tu ain, manusia..
yea ain taw, orang-orang tu manusia.. takde siape pun yang sempurna..
oke,fine.. 
tapi, please don't treat me like that.. 
ain pun ade perasaan jugak..
come on la.. kalau ain wat camtu kt orang-orang tu, mesti orang-orang tu terase kan??
siape GIGIT CILI,sendiri RASE la PEDASnye..

oh,yea.. sebelum terlupa.. AIN ni LEMBUT sangat ke ORANG nye.. sampai ade yang PIJAK KEPALA??
SAKIT okey KEPALA..

erm,by the way.. orang-orang tu, just anggap ain da tak wujud okey?
jangan cari ain lagi.. fullsetop

*ain mintak maaf okey???*

No comments: