Wednesday, May 18, 2011

Wajib Bace ^_^

*tetibe terajin nak update blog. SYK punye pasal, hehehe ; )


“Ish, budak ni, aku tengah syok membace, boleh pulak dea peluk aku, bantal yang banyak keliling tu, tak nak plak dea peluk”, aku alihkan seketika tangan kakchik yang sedang memeluk aku, lena dia tidur dan segera aku menyambung baca novel ‘Suami Yang Kubenci’. Menarik, aku terbayangkan diri aku dalam watak-watak cerita ni, boleh tahan jugak Uwais ni, aku nak jadi macam dea boleh? Hahaha, tapi tak nak lah dapat bini cam Hannah, tak pasal-pasal nanti dea benci aku. Aku lihat jam di telefon bimbit, 3.49 pagi. Mata aku....

Hahaha, sudah-sudah. Ain dah tak tahu nak sambung ape. Konon-konon nak wat cerpen lah tu, nak wat novel jangan harapla, banyak benar episod, hahaha..  actually, this entry i wrote it special to my friends, antu novel semuanye ni (Fara Syuhaida  , Fara Syuhdila Nor Azimah , Ct Nurhafezh , Abang Siput , Zulhilmi).. berkobar-kobar abiskan bace novel tu semalam semata-mata untuk ajak yang laen-laen bace. Lately, ain selalu tidur lambat, dah tidur bangun balek, ape yang ade dalam otak dalam kepala pun tak tahula.

ni link citer tu, klik kat sini " Suami Yang Kubenci "

SYK memang terbaek, ade part yang sweet giler, ade part yang sedih. Tapi ain lagi suke part sweet giler tu. Giler arghh comel dua-dua ni.. Korang bace lah, tak bace siap ! ain tanye balek soalan kat korang tentang SYK tu, hahaha.. Ini macam cara pun ade ke? ; )

Hehehe, tak rugi taw kalo bace.. Buat E-man Sufi, karya saudara, SYK memang terbaek.. teruskan lagi usaha untuk cerita laen okey, keep it up  ^_^

4 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Bila masa pulak saya peminat novel <--taknak mengaku... hahhaa...

Nurain Suhada said...

eleh, hahaha, tulis cerita bukan maen lagi, tak kan bace pun tak nak kot. hahaha,gedik ~!

farot said...

hbis x ain??? x abs xnk bce....

Nurain Suhada said...

mestila da abes sayang, cter paleng cute n sweet, hehe :)

Daisypath Anniversary tickers