Thursday, December 22, 2011

Congrates !

Hari ni, pastinya membawa seribu kecuakan pada semua calon calon PMR 2011.
Same goes to my sister, Zalina Idayu

"Kakchik takut", tu message yang dia bagi pada aku malam sebelum dia ambil result.

Aku sebagai kakak pun merasa tempiasnya, pukul 10 pagi hari ni aku dah start nervous, yang nak ambil resultnya adik aku, hahaha. Puas jugak aku tunggu. Aku call ayah, ayah kata, cikgu pun tak sampai lagi, so resultnya pun lambatlah dapat.
Call adik aku, jawapan yang sama jugak dia bagi.
Lastly,
pukul 12 lebih, baru aku dapat message.

"Kakchik dapat 7A 1B"

Alhamdulillah. Segala usaha dan doa dia serta keluarga diperkenankan Allah S.W.T.
Congrates sis ! i'm proud of you.

Terus terang aku cakap, aku jeles dengan adik aku sekarang ni.
Jeles.
Jeles Jeles Jeles.
hahahaha

Sebagai ganjaran, duit gaji aku yang tak seberapa ni, aku hadiahkan pada dia.
berapa banyak aku kasi, itu rahsia.
^_^

dia yang bertudung hitam :)

*Congratulation to all PMR's candidates yang gain straight A's ! keep it up guys. Bagi adik adik yang kurang bernasib baik, jangan sedih sedih. jangan berputus asa adik adik. Cuba lagi, usaha lagi. Semangat !! ^_^*

No comments:

Daisypath Anniversary tickers