Friday, September 3, 2010

Finally,he's arrive..


Finally,he's arrive.. hehehe.. sukenye saya,akhirnya terubat rindu pada ayah tersayang..

Pukul 11 malam tadi, Alhamdulillah saya da sampai rumah.. terubat rindu saya pada semua, lebih-lebih lagi pada asyraf.. 
Perubahan yang saya rasakan kali ni,asyraf dan fadzli makin tembam.. hehehe.. sebagai seorang kakak, saya rasa hepi melihat adik-adik bertambah sihat.. 
Geram dengan gelagat asyraf yang cube untuk berbual dengan akaknye,walaupun umur baru sebulan lebih, tapi gelagat nye seolah-olah seperti kanak-kanak lain yang pandai berkata-kata.. mungkin dea mahu mnceritakan tentang akak n abang dea yang laen yang selalu membulinye.. hehehe.. 
Erm,tiba-tiba rase rindu plak pada segamat,,hahaha.. Lecturer bagi "kad raya" terlalu banyak, suke plak rase.. Insyaallah saya akan gunekan masa sebaek mungkin untk siapkn segala assignment yg berbunyi kad raya tu..hehehe
Ramadan tinggal beberapa hari je lagi,walaupun rindu pada suasana Syawal yang lalu,tetapi saya masih merasakan sedih untk berpisah dengan Ramadan yang bakal berakhir ni tak lame lg..
ok,sampai sini je la coretan untuk malam ni, banyak perkara yang nak dikongsi bersama emak dan adik..
p/s: senyum-senyum selalu.. :)




No comments:

Daisypath Anniversary tickers