Saturday, September 4, 2010

Masjid Kampong Paya Datok

Alhamdulillah,umur saya masih dipanjangkan lagi untuk ramadan ari ni.. Malam ni,buat pertama kalinye saya menunaikan solat sunat terawih di masjid kampong paya datok.. bersyukur sangat,,sebelum ni kalo berkesempatan pun,saya akan menunaikan solat di masjid jamek alor gajah bersama keluarga..
tibe-tibe rase best plak dapat naek motor,hehehe.. mungkin terlalu lama terperap di rumah.. 
esok,family kami ade agenda besar,iaitu kenduri doa selamat.. pagi-pagi lepas sahur,kami da tolong mak lang memasak dan saya akan uruskan barang-barang persiapan solat.. erm, tak sabar nak tunggu ari esok..mesti penat esok.. 
petang tadi,mak masak ayam bakar,suasana kat dapur meriah sangat dengan gelagat adik-adik yang sangat nakal,huhuhu.. bila da semua ade kat dapur,mule la.. mulut masing-masing tak henti-henti bercakap,,bertekak,, tu semua normal dalam kehidupan kami sebagai adik beradik.. ^_^ akak sayang korang la,,terbaek!!
k la,i've to go.. ade hal yang perlu diuruskan.. selamat berpuasa kawan-kawan.. jangan lupe niat..
p/s: tak semua orang sempurna,so jangan rendah diri dengan kekurangan yang ade.. yang paling penting,sikap saling memaafi harus ade dalam semua jenis hubungan, tak kisah la dalam hubungan kekeluargaan, persahabatan dan percintaan.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers