Saturday, September 4, 2010

Kembali ke pangkuan yang Tersayang

Alhamdulillah, syukur rasenye dapat bersahur bersama family sekali lagi.. sebagai seorang perantau, berada bersama family merupakan detik-detik yang sangat bermakna.. 
Sahur kali ni,asyraf yang kejutkan saya dengan tangisan dea.. hehehe,mungkin dea memerlukan akaknye untuk menemaninye.. demi adik tersayang, mata yang berat ni,saya gagahkan jua untuk dibuka bagi menatap adik saya yang sangat manje tu.. ^_^
Ari ni kami bersahur dengan lauk sambal udang,sambal ikan pari masin dan lauk gulai sardin bersama pucuk ubi..masakan ala-ala kampung ni membuatkan saya betul-betul berselera walaupun rase mengantuk dan penat masih ada.. terima kasih pada mak,yang sentiasa memahami selera saya..
Plan saya ari ni,nak siapkan segala assignment bermula dengan assignment MAF dan seterusnya menyiapkan slide presentation MGT dan CTU.. sebab ari-ari yang akan datang saya akan membantu ayah di ladang dan sibuk dengan kerja-kerja di rumah pula.. lebih-lebih lagi tanggungjawab saya sebagai anak sulung memerlukan saya membantu keluraga.. 
"kembali ke pangkuan yang tersayang",,heheee.. mungkin masih ade lagi student di UiTM,buat adik-adik saya yang tersayang,,selamat menduduki ujian.. jangan sedih-sedih.. lepas abis jawab test,korang da boleh balik jumpe yang tersayang.. tiba-tiba teringat pula kisah lame, mase part 1.. Orang lain da selamat tiba di rumah,tapi saya masih di segamat.. suasana di kolej sangat sunyi.. walaupun sedih keseorangan, senyuman tak lekang dari bibir sambil menyanyikan lagu raya.. ngee :)
Ok la,,mase untuk blogging da abis, ade lagi perkara lain yang harus diselesaikan.. selamat bercuti semua, ati-ati di mane-mane jua.. camne keadaan kamu sekarang,cmtu jugalah keadaan kamu pulang ke UiTM yea.. Jangan terlalu bergembira.. berserdehana la dalam ape jua keadaan, Allah lagi suke jika hamba-Nya berserdehana.. 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers