Friday, July 8, 2011

3 kata dari KRU


wah, KRU nak keluarkan album baru, excited sungguh dengar. Lagu terbaru dari deaorang, 3 kata..
sebut je lagu nyanyian KRU, semua ain ade ! memang minat sungguh kat adek beradek ni ~
nak beli album terbaru yang bakal keluar tu nanti !
3 kata, sangat comel !

KRU, i love you !
( hahaha, tak boley nak love lebih-lebih sangat )

dulu ain pernah berangan nak kahwin ngan Yusry KRU, hahaha, angan-angan mase sekolah menengah waktu Yusry bercerai ngan Erra Fazira.. kenape ade angan-angan camtu ? huhuhu, sebab ain pernah bace kat newspaper, waktu umur dea 40 tahun, dea mesti dah kahwin waktu tu.. mane taw ain boley jadi calon dea, hahahahampeh je perangai mase sekolah dulu =_='

wuo ai nee
i love you
aku cinta padamu
3 kata paling bermakna tapi jarang nya didengar

hehehe, sekarang ni meh kite cipta nama untuk album deaorang ! winkwink *_*


kat mane nak dengar lagu ni ?? rajin-rajin la bukak ERA fm okey ? :)

p/s : nak tuju lagu boley tak ? ? hehehe, khas untuk si dia (Shahid Ezzuddin).. wuo ai nee, i love you, sarang he yo, aishiteru, aku cinta padamu !

3 comments:

Ayied Zudin Hashim said...

untuk saye xder ??

Nurain Suhada said...

takde, untuk shahid ezzuddin ade la :)

Centerjivf said...

untuk saye xder ??