Tuesday, July 19, 2011

Bahana Durian

Durian, winkwink ^_*



 *kalau boleh, nak letak muke ain makan durian, tapi gambar tu berpuaka, hahaha*
*hantu durian bak kata ayah, makan ngan rambut panjang, durian keliling pinggang (actually, sepit rambut hilang masa tu)*

Kat segamat, mengidam idam nak makan durian, dah balek rumah, buruk rupenye, sampai nasi pun kurang dimakannye..
24 jam durian, kenyang makan durian je semalam..

Sekarang ain ngah musykil,
betul ke makan durian banyak banyak boley demam ? =_='
ain demam sebab makan durian ke ?
(huhuhu, amek kau ain.. rasekan)

Ni semua bukan salah durian, yang jadi salahnye bile makan durian, then tak minum air banyak-banyak..
huhu, kan dah kene demam..
Okey, peringatan untuk semua, hantu camne pun kamu ke durian, bile dah makan durian tu, pastikan minum air banyak banyak okey.. minum air sampai buncit. ^_^

p/s : kawan kawan doakan demam ain cepat kebah,, banyak lagi kerja yang nak dibuat cuti ni, moge segala urusan dipermudahkan, aminn..

sakit camne pun, ceria ceria selalu okey ^_^

9 comments:

fara aieda said...

tue la...mkn durian tak agak2..kn dah....sabo je la yek..

Nurain Suhada said...

huhu, serik.. tak beringat~ sabar la ni T_T,

KAMIHIDUP said...

hai orang kampung, alor gajah? kat mana? KAMI pun ada crew orang alor gajah. :)

Nurain Suhada said...

hai, ain kat taman kebaya a.k.a kampong paya datok.. :)
crew crew alor gajah yang laen kat mane ?

KAMIHIDUP said...

musim durian, best. :)

KAMIHIDUP said...

alamak, ini betul-betul orang kampung, samalah, paya datuk. :)

cik sue said...

durian sedap sedap ;)

Nurain Suhada said...

kamihidup : haishhh, sekarang jugak boley jumpe.. hehehe.. ^_^

sue : sedap, tapi nak makan kene ingat ingat.. ^_^

NNisa said...

orang kata lepas makan durian kena minum air badak.
kasi badan sejuk skett.
eh yeke?