Friday, July 29, 2011

Keep Smiling


..I hope you always find a reason to smile..
^_^ keep smiling guys ^_^

Erm, bile marah atau sedih, automatik senyuman kita boleh mati.. Kadang kadang keadaan camni la buat senyuman ain mati.. Tapi ayat ni, (keep smiling) selalu ingatkan ain supaya sentiasa tersenyum walaupun, mase tu hati rase cam disiat-siat.. Tak kisahla, keadaan mase tu, rase nak marah ke, sedih ke, terasa hati ke, berdepan dengan musuh ke, or ape ape je.. camne pun kita mase tu, teruskan tersenyum okey ? tapi bergantung pada tempat jugak okey ? 24 jam senyum pun annoying juga, mungkin orang boleh anggap kita gilaaa, hahaha..Ain ade tips, bila penyakit hati datang (marah, sedih, makan hati, terasa hati or anything else berkaitan penyakit hati ), kita ingat segala detik detik manis okey ? Kalau rase macam nak marah orang, ingat balek segala kebaikan dan jasa dia pade kita, takde siapa yang sempurna kan ? jadi, lebih baek padamkan segala api kemarahan tu.. Even berdepan dengan musuh, tak salahkan jika kite lemparkan senyumanSebesar mane pun masalah kita, kite kena ingat, tu semua dugaan hidup kita, Allah S.W.T takkan uji hamba-Nya jika hamba-Nya tidak mampu.. ingat tu.. !!


p/s : esok dan lusa ade TEST, semoga segala urusan dipermudahkan :)

No comments: