Tuesday, March 1, 2011

Tips for Today & Everyday


"Jika secara tiba-tiba seseorang itu bersikap dingin atau teremosi, jangan mudah tersentuh atau tersinggung dengan dea okey? cukupla dengan sebuah senyuman, kite akan menambahkan lagi kedinginan jika kita juga bersikap emosi pada dea.. chill okey?"

"Dalam pesahabatan, jika kesempurnaan yang dicari, ketidaksempurnaan yang akan lebih terserlah nanti.. so, kawan-kawan.. ikhlas dalam persahabatan tu penting okey!! hee.."

*ari ni ain masukkan entry soal tips ni, sebab dalam kehidupan seharian, dalam diam-diam, mungkin kite tak sedar kite da lukekan ati seseorang atau ape-ape ajela.. yeala kan, semua orang ade baek buruknye~ nobody perfect, dalam diam-diam, tak sedar ade buat silap.. ain cume nak ingatkan aje kat sini.. hehe.. ain ni bukan la siape-siape pun tapi sebagai seorang manusia, tak salah kan ain nak berkongsi semua ni?.. hee, ain juge punyai perasaan~tak kisahla siape pun kite, jadikan semua ni sebagai peringatan okey? bagi yang pernah  merasai, jadikan semua ni sebagai pengajaran okey?*

a lots of love, ain..

oh yea, jangan lupe senyum okey?
^_^

No comments:

Daisypath Anniversary tickers